Algemene informatie
Algemene informatie
  • Afspraak maken:

Dit kunt u telefonisch, via telefoonnummer: 0229-540270 doen of aan de balie

  • Bezoek :

Neem tijdens uw bezoek aan de tandarts altijd een geldig legitimatie bewijs en uw verzekeringspas mee. Deze kunnen aan de balie gecontroleerd worden. Dit is nodig om problemen over declaraties bij de verzekeraars te voorkomen.
Komt u voor de eerste keer? Vult u dan een anamnese lijst in (=gezondheidsvragenlijst) en als er wijzigingen in de gezondheid zijn, meldt u dit dan bij de receptioniste, deze zal uw lijst  aanpassen. 

  • Afzeggen :

Wanneer u een afspraak niet kunt nakomen, bel dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren door. Hierdoor kunnen wij de gereserveerde tijd nog benutten om andere mensen van zorg te voorzien. Als dit niet gebeurt zijn wij genoodzaakt de vrij gekomen tijd in rekening te brengen.

  • Voor het eerst naar de tandarts :

In het kader van Gewoon Gaaf stimuleren we graag de betrokkenheid van ouders voor de mondgezondheid van kinderen. Daarom kan een bezoek van uw kind, wat ons betreft niet vroeg genoeg. Op die manier kan er al gewend worden aan de omgeving van de tandartspraktijk en spelenderwijs kennis worden gemaakt. Gemiddeld komen de eerste tanden door vanaf 6 maanden, wij nodigen u van harte uit om uw kind mee te nemen met uw controle vanaf dat moment. 

  • Rekeningen:

 Er is een pinautomaat aanwezig in de praktijk. Na een behandeling wordt de rekening opgesteld en deze kan aan de balie gepind worden. De overige rekeningen worden in behandeling genomen door facturatiebedrijf Famed. Wanneer er een (rest)bedrag niet vergoed wordt door de verzekering dan krijgt u hiervan bericht en maakt u dit over aan Famed.  

  • Klachten:

Wij streven er natuurlijk naar om u en uw gebit altijd zo goed mogelijk te behandelen. Bent u patiënt bij ons en heeft u een suggestie of klacht dan kunt u contact opnemen met de praktijk. Wij zullen het in behandeling nemen en (zo nodig) contact met u opnemen.Heeft u het gevoel dat wij er niet samen uitkomen, dan kunt u uiteraard uw klacht indienen bij de KNMT of ANT.

Voor de KNMT belt u met 0900-202 5012. Voor de ANT met 020-237 4750. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en u verder adviseren